Internet prodavnica zdrave hrane

prodavnica zdrave hrane wishlist (0) prodavnica zdrave hrane wishlist (0) Internet prodavnica zdrave hrane Internet prodavnica zdrave hrane Internet prodavnica zdrave hrane

prodavnica zdrave hrane ǀ Nazad ǀ PAKET JAPAN

PAKET JAPAN

AKCIJA
PAKET JAPAN

Facebook

CENA: 1,087.00 din.

1,360din

Za ljubitelje egzotičnih ukusa dalekog Istoka i za sve one koji žele da isprobaju nešto novo, zdravo i ukusno! 

Pripremili smo za vas JAPANSKI PAKET sa tri najpoznatija začina tradicionalne japanske kuhinje. Sa ova tri začina, sve što pripremite: od povrća na pari ili domaće supe, do raznih kuvanih, prženih i pečenih vegetarijanskih i veganskih jela, pa sve do salata i pečenih orašastih plodova, pretvoriće svaki vaš obrok u pravi festival ukusa! 

ORGANSKI MUGI MISO

SOJA SOS TAMARI

UMEBOŠI SIRĆE

Ispobajte ove fantastične začine sa dalekog Istoga u JAPANSKOM PAKETU koji vam nudimo po sniženoj ceni i uverite se sami!!!

1. ORGANSKI MUGI MISO 300g

MUGI MISO je mnogo više od hrane. Njegova svojstva su daleko moćnija od same soje. Od drugih vrsta misoa se razlikuje po dodatku ječma i dužem periodu fermetnisanja zbog čega je tamniji po boji i bogatijeg ukusa. 

ORGANSKI MUGI MISO Muso kompanije proizveden je fermentacijom soje, ječma i enzima kodži sa morskom solju, po autentičnom, tradicionalnom japanskom receptu. Jedna je od najkvalitetnijih i najzdravijih vrsta misoa. Ne treba ga termički obrađivati da se ne bi uništili enzimi, nego se dodaje hrani kada se jelo skine sa vatre. Najčešće se koristi u japanskoj miso supi, ali može se dodati svakoj domaćoj supi od povrća kao slani začin. 

Štiti od radijacije i slobodnih radikala. Održava zdravlje digestivnog trakta.

2. TAMARI  186ml

Vrhunski soja sos TAMARI japanske firme MUSO je autentični japanski soja sos proizveden po tradicionalnoj makrobiotičkoj recepturi, bez dodatka šećera i konzervansa. Izuzetno je ukusan: dodaje dubok i pun ukus i miris svakom jelu. Nastaje prirodnom fermentacijom soje. Bez GMO je i bez hemijskih dodataka. Upotrebljava se kao stoni začin i u kuvanju i pečenju: za supe, variva, umake, salate ili povrće. Bogat je proteinima, mineralima i B vitaminima. Tamari sadrži enzime, proteine, gvožđe, kalcijum i natrijum. Za razliku od Shoyu sosa od soje, ne sadrži gluten pa ga mogu koristiti i osobe koje pate od bolesti celijakija - alergije na gluten i pšenično brašno.

3. UMEBOŠI SIRĆE 186ml

Poznato u Japanu kao ume-šu, ovo zdravo i ukusno kiselo-slano sirće deluje veoma okrepljujuće. Nastaje prirodnim putem prilikom sazrevanja umeboši šljiva. Hrani daje izvanredan kiselkasto-slani ukus, a pozitivno dejstvo umeboši sirćeta na ljudsko zdravlje je mnogostruko. Koristi se umesto sirćeta i soli za salate, sosove, prelive, začine i pravljenje turšije. Izvanredno se slaže sa zeljastim povrćem, kuvanim sočivom i krastavcem. Po rozikastom izgledu i kiselkasto-slanom ukusu pomalo podseća na domaći raso.

MUGI MISO ORGANSKI

Sastav: fermentisana soja, ječam i enzim kodži sa morskom solju. Svi sastojci su organski gajeni.

TAMARI

Sastav: zrno soje, voda, morska so, kodži seme (aspergillus oryzae)

UMEBOŠI SIRĆE

Sastav: umeboši šljiva, šizo listići, voda, morska so

MUGI MISO

Koristi se kao začin. Dodaje peti ukus, u Japanu poznat kao “umami” svim jelima uključujući supe, čorbe, prelive za salate, povrće, kuvana jela, glazure i marinade.  

Način upotrebe: 

  • Miso supa se priprema brzo i lako (2min). Zagrejte vodu i kad je skinete sa vatre dodajte kašičicu miso paste po porciji. To je sve, uživajte u supi! 

  • Malo duža varijanta: skuvajte iseckan mladi luk, šitake pečurke, tofu, šargarepu i dajkon (ili povrće po izboru) i dodajte na kraju miso pastu (kašičica misoa po porciji). 

Važno je da miso ne provri, da se ne bi uništile zdrave bakterije i enzimi i da ne dodajete so, jer je miso sam po sebi dovoljno slan. Istočnjački preliv za salate i hladna jela: pomešajte malo misoa sa maslinovim uljem, lanenim uljem, djumbirom i belim lukom. 

  • Sendiviči sa misom i tanom (tahinijem) se pripremaju lako. Samo namažite miso na parče hleba i prelijte ga tanom. Za dodatni užitak dodajte sečeni avokado. 

  • Najlakši način za uzimanje misoa je da se napravi sos i samo prelije preko povrća, žitarica, krompir pirea, salate... 

Kuvanje misoa na velikim temperaturama uništava zdrave bakterije i enzime. Zbog toga se miso dodaje nakon kuvanja, kada hrana ne vri. U proseku se stavlja jedna kašika misoa po osobi. Jelima sa misoom se ne dodaje so.

TAMARI

Tamari se upotrebljava kao stoni začin i tokom kuvanja za supe, variva, umake, grilovano povrće, povrće na pari i salate. 

Uz nekoliko kapi tamarija ukus hrane postaje izuzetno bogat. 

Posebno se preporučuje onima koji se hrane veganski i vegetarijanski jer doprinosi punoći ukusa i hranjivosti obroka. 

  • Nezamenjiv je u pripremi prženog sejtana, tofua, vege burgera, pečenih orašastih plodova i semenki i sl. 

Sipajte malo tamarija na pripremljenu hranu i svaki zalogaj će vam biti ukusan.

UMEBOŠI SIRĆE

Koristi se umesto sirćeta za salate, sosove, prelive, začine i pravljenje turšije. 

  • Odlično se slaže sa krastavcima, zelenom salatom, zelenim lisnatim povrćem, sočivom i sl. 

Letnji osvežavajući napitak koji će vas okrepiti tokom vrelih dana se pravi tako što se umeboši sirće doda u čašu rashlađene vode. Ovaj napitak se može piti umesto elektrolita.

Tagovi

makrobiotika muso i daleki istok so zacini pikantni dodaci lekovito bilje cajevi i zacini

Komentari i pitanja korisnika


Unesite komentar ili pitanje

Komentar ili pitanje biće objavljeno ukoliko je u skladu sa politikom firme.




INFORMACIJE


Veleprodaja


O nama


Informacije o dostavi


Politika privatnosti


Pravila kupovine


KORISNIČKI SERVIS


Povraćaj


Način plaćanja


Kontakt


INSPIRACIJA


Inspiracija


PRATITE NAS

Internet prodavnica zdrave hrane Internet prodavnica zdrave hrane Internet prodavnica zdrave hrane



HEMA-KHEYA-NEYE ǀ 2022

PROGRAMIRAO ǀ TEKOMS