(0) (0)

ǀ MUGI MISO 400g

MUGI MISO 400g

MUGI MISO 400g

Facebook

CENA: 760.00 din.

Prirodno fermentisana pasta od soje, ječma i kodži enzima Mugi miso pasta vodi poreklo sa dalekog Istoka, iz makrobiotičke kuhinje. Dobija se fermentisanjem žitarica po tradicionalnoj, vekovima staroj, japanskoj recepturi. Dodavanjem misoa u redovnu ishranu stičemo zdravlje, puni smo života i postajemo srećni! Odličan je izvor minerala, pre svega cinka, fosfora, bakra i mangana Bogat biljnim proteinima i vlaknima Važan izvor fitonutrijenata i zdravih mikroorganizama (probiotika) Sadrži vitamine B grupe, E vitamin, K vitamin i Folnu kiselinu.

Prirodno fermentisana pasta od soje, ječma i kodži enzima štiti imunitet, snažan je antioksidans otklanja umor pomaže varenje, reguliše funkionisanje creva smanjuje holesterol štiti od stomačnog čira, arterioskleroze i visokog krvnog pritiska smanjuje rizik od kardiovaskularnih oboljenja uprkos visokom sadržaju soli štiti od radijacije i nekih oblika kancera pozitivno utiče na mentalno zdravlje i fizičko blagostanje​ Mugi miso je: Odličan izvor mangana, cinka, fosfora i bakra Bogat proteinima i biljnim vlaknima Važan izvor fitonutrijenata Sadrži grupu B vitamina, E vitamin, K vitamin i Folnu kiselinu Kuvanje misoa na velikim temperaturama uništava zdrave bakterije i enzime. Zbog toga se miso dodaje u supu ili druga kuvana jela na samom kraju, kada se skinu sa vatre. Obično ide jedna kašika misoa po osobi. BRZI SAVETI Miso supa se priprema brzo i lako. Zagrejte vodu i kad je skinete sa vatre dodajte u nju miso pastu. Uživajte u supi! Ili, skuvajte u vodi mladi luk, šitake pečurke, tofu, šargarepu i dajkon i dodajte na kraju miso pastu. Važno je da miso ne provri, da se ne bi uništile zdrave bakterije i enzimi. Pomešajte malo misoa sa maslinovim uljem, lanenim uljem, đumbirom i belim lukom za istočnjački preliv za salate i hladna jela sa žitaricama i semenkama. Sendiviči sa misom i tanom (tahinijem) se lako pripremaju. Samo namažite miso na parče hleba i prelite tanom. Dodajte nasečeni avokado za dodatni užitak. Najlakši način da se jede miso je da se napravi sos od misoa i samo prelijete preko kupusastog povrća, repe, blitve, krompir pirea, salate... MUGI MISO koji uvozimo se proizvodi po autentičnom, tradicionalnom japanskom receptu kroz višegodišnju fermentaciju soje i morske soli, sa dodatkom ječma i enzima kođi (aspergillus orizae).  MUGI MISO je mnogo više od hrane. Njegova svojstva su daleko moćnija od same soje. Od drugih vrsta misoa se razlikuje po dodatku ječma i dužem periodu fermetnisanja zbog čega ima tamniju boju i bogatiji ukus.  Jedna kaščica misa dnevno dovoljna je da pomogne vašem organizmu da stekne energiju i da se zaštiti od bolesti. Lako se koristi u svakodnevnoj ishrani, posebno u supama i kuvanim jelima. LEKOVITA SVOJSTVA: Miso sadrži linolinsku kiselinu i lecitin koji rastvaraju holesterol u krvi. Veoma je koristan u sprečavanju arterioskleroze i visokog krvnog pritiska. Bogat je mineralima. Kvalitetno proizveden Mugi Miso sadrži žive enzime koji direktno pomažu u procesu varenja hrane. Miso ima antikancerogena svojstva, a pomaže i eliminisanje štetnih materija i radioaktivnih supstanci iz organizma putem stolice. Miso sadrži proteine, kompleks B vitamina, obilje kalcijuma, fosfora, gvožđa, natrijuma, kalijuma, bioflavonide. Miso ima izuzetno bogat ukus koji zadovoljava želju za jakom hranom i pruža toplu energiju neophodnu ljudskom organizmu posebno u zimskom periodu, iako se koristi u ishrani svakodnevno tokom cele godine. Miso okrepljuje krv, stomak i creva.

Sastav: fermentisana soja, ječam i enzim kodži sa morskom solju

Evo nekoliko ideja za upotrebu misa: Žitarice - Miso umaci su izvrsni za žitarice i testeninu. Miso se može koristiti kao zamena za so pri začinjavanu žitarica ili povrća. Supa - Miso se tipično koristi u kuvanju supa bogatog ukusa sa širokim dijapazonom povrća i morskih algi. Takođe je dobar u temeljcima (koncentrovanoj supi) za supe i testeninu, a može se poslužiti i kao dodatak supama od žitari­ca, mahunarki ili povrća. VAŽNO Kuvanje misoa na velikim temperaturama uništava zdrave bakterije i enzime. Zbog toga se miso dodaje u supu ili druga kuvana jela na samom kraju, kada se skine sa vatre. Obično se stavlja jedna kašika misoa po osobi. Kad nemate vremena tokom zime, kašičica mugi misoa u šolji vrele vode učiniće čudo za vas. Popijte ovaj moćan slani napitak i istog časa ćete se ugrejati i obnoviti energiju koja će vas držati tokom čitavog dana :) Samo pazite da ne stavite miso u proključalu vodu, da se ne unište enzimi.

Tagovi

miso paste i morske alge makrobiotika muso i daleki istok

Komentari i pitanja korisnika


Unesite komentar ili pitanje

Komentar ili pitanje biće objavljeno ukoliko je u skladu sa politikom firme.




INFORMACIJE


Veleprodaja


O nama


Informacije o dostavi


Politika privatnosti


Pravila kupovine


KORISNIČKI SERVIS


Naša usluga


Povraćaj


Način plaćanja


Kontakt


INSPIRACIJA


Inspiracija


PRATITE NAS

NEWSLETTER




HEMA-KHEYA-NEYE ǀ 2022

PROGRAMIRAO ǀ TEKOMS